torsdag 19 februari 2009

Tidsfördriv

Jag lovar, på heder och samvete, att det är något tekniskt strul här på kontoret som gör att jag inte kan göra det jag borde göra just nu.

Passar därför på att utföra den uppgift som Melkers mamma utmanat mig att göra. Den är väldigt lik den förra utmaningen jag råkade ut för så praktisk och miljövänlig som jag är återvinner jag lite. Dock inser jag glatt att de flesta saker jag sett fram emot har hänt så jag tar en stund och njuter av minnena....
...
...

sådär ja, nu är jag redo att besvara uppgifterna.

4 av mina favoritprogram på TV:
1. Desperate Housewifes (jag följde det i princip plikttroget så länge vi hade femman)
2. Greys Anatomi (dito)
3. House (började se det när vi hade förlorat femman.)
4. Bygglov (nykomling här, surprise!)

4 saker jag gjorde igår:
1. Storhandlade
2. Vek tvätt
3. Tömde diskmaskinen
4. Gick igenom våra tre projekt med snickaren (dagens höjdpunkt som ni märker)

4 saker jag längtar till:
1. Att renoveringsprojekten är färdiga
2. Att Päppel börjar gå
3. Födelsedagsmiddag för min kompis Maria
4. Förlossningen

4 favoritrestauranger:
1. Teppanyakistället i Nanjing (finns det något lyxigare än en egen kock som står och lagar till obegränsat med underbar mat bara till oss? För dryga hundralappen per skalle!)
2. Matbaren (ny favorit)
3. Grill
4. Mamas och tapas (Shit, vad länge sedan jag var där!)

Åh, där återfick jag kontakten med systemet. Måste jobba och hinner tyvärr inte utmana någon... :)

Inga kommentarer: