tisdag 20 januari 2009

Något nytt där ute?

Inte fick jag någon inbjudan av att ställa mig i kö på Spotify inte, men av en slump såg jag att en kompis på Fejjan hade tio stycken över. Så nu mina damer och herrar är jag inne!

Här sitter jag och lyssnar på Mando Diao som typ är det senaste band jag köpte en skiva av. Har ni några bra tips på något en ouppdaterad småbarnsmamma borde testlyssna på?

Här är exempel på gamla goa artister jag gillar för att peka ut riktningen: Baxter, Louise Hoffsten, Fiona Apple, The Sounds, Janis Joplin, Garbage. Men jag är inte kräsen.

Shoot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jäklar vad du e inne då!
jag har inte spottan ännu!!!!! men å andra sidan äger jag ingen egen dator heller.....snacka om att vara efter.
suck

Äppelträdet sa...

inga musiktips då?

Jag har heller ingen dator. Men maken har tre. Och jobbet har ett par. :)