tisdag 13 januari 2009

Finns det svenskt kaffe på hotellet?

Alltså, det här med charterresa. Jag trodde att det skulle vara lätt. Jag förställde mig att jag skulle besöka en sajt och komma därifrån med en resa. Men det är så många val man måste göra!

Nu har jag bestämt oss för Fritidsresor. Det är billigare än Ving (och fler har jag inte orkat kolla) och flygtiderna är mer humana. Jag har dessutom lyckats spika att resan går till Gran Canaria. Då återstår ändå massor med beslut:

Vilket hotell?
Hur stor lägenhet?
Balkong eller markterass?
Vill vi betala för begränsad havsutsikt?
Skall vi köpa halvpension eller all inclusive?

Jag undrar hur jag skall komma till skott.

2 kommentarer:

yllet sa...

oh! när du är klar sen så kanske du bara kan skicka upplägget till mig? :)

Äppelträdet sa...

ja visst!