måndag 30 november 2009

Det börjar bli en vana

Idag har jag utnyttjat det där med att vara sent ute och köpt ytterligare två elektriska ljusstakar som nu var nedsatta med 20%. Egentligen borde jag köpa hela lagret. Man kan inte få för många ljusstakar när man har 44 fönster. Exklusive glasverandan.

För övrigt är det den 1 december imorgon. Jag trodde att jag hade varit ute i god tid och fixat alla saker till paketkalendern. Men nu sitter jag visst med 24 saker som skall slås in till imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I Danmark säljer de advents ljusstakar 7-armade, med batterier.
Tänk slippa alla fula sladdar.
Givetvis kör man med laddningsbara batterier.Ska provköpa en, för att testa.

Äppelträdet sa...

Smart.

Jag har inte ens orkat sätta upp mina nya eftersom det behövs förlängningssladd. Skall nog göra ett ryck nu.