fredag 26 juni 2009

Att väcka eller inte väcka

Maken är och handlar. Äppel har åkt på ettdygnskollo hos min syster. Jag har nybakta kanelbullar som jag skulle bli salig av att få äta i lugn och ro.

Päppel sover middag. Det har hon gjort i snart två timmar. Det börjar bli väldig sent på eftermiddagen för att sova mer.

Jag har beslutsångest.



Uppdatering: Det där med kollo hos min syster var faktiskt lite orättvist. Systern själv skulle nämligen ut på galej ikväll så det är hennes sambo som servar Äppel och lillkusinen. Imorgon skall min make för övrigt få åtgärda tjänsten.

3 kommentarer:

Katinka sa...

Äsch, ät bullarna och njut!

Äppelträdet sa...

So I did.

Engelska Villan sa...

Ha ha!
Hur gjorde du?? Svårt val... :)

Tusen tack för bloggtipset, den hade jag missat!!!! Ska genast kolla in!

Hoppas du får en riktigt skön helg, trots värmen... :)
Kram Anna