onsdag 14 september 2011

Back to life

Jag träffade en ryggkirurg igår. Han tyckte inte att jag behövde opereras. Han tyckte heller inte att jag behövde vara försiktigt. Diskbråck kan utlösas av såväl hostningar som joggning.

Han tyckte att jag skulle leva som vanligt. Blir jag sämre får vi ta tag i det då.

Den inställningen passar mig bra. I och för sig måste jag få tillbaka styrkan i foten innan jag kan springa, men jag ser fram emot längdskidor i vinter och studsmatta nästa sommar.

Nu skuttar jag ned från piedestalen.

3 kommentarer:

Anne sa...

Vilket härligt besked - men du behöver väl inte ge dig på rabatterna ;)
KRAM

Äppelträdet sa...

Det kanske kan vänta till i vår... men jag skulle behöva flytta ett jordgubbsland. :)

Erika sa...

Vad bra! Men nog borde det platsat i fredagsmailet, tur man läser här också.....