torsdag 31 mars 2011

Det där med förvaring

Soffan är klar. Snygg och piffig med tretton kuddar. Det bidde också ett bord med fin glasmosaik. Däremot bidde det ingen lakansförvaring, som vi hade tänkt oss, eftersom det är ett ganska stort projekt att lyfta undan alla dynor och tunga lock för att komma åt lådorna under.

Det blir nog bra ändå. Jag tog en tur till IKEA igår och köpte sänglådor att ha lakan i. Och under soffan kan jag lägga alla mina ullkläder som behöver stuvas undan i sommar. Man kan aldrig få för mycket förvaring.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Tack för tipset om sänglådor till lakan. Har länge funderat på någon bättre förvaring för dem.

Äppelträdet sa...

Jag köpte några som hette Dillen, tror jag. 99 kronor styck på IKEA och de har lock som skyddar mot damm. Det blir nog bra.