torsdag 9 juni 2011

Kan inte leva upp till mina ambitioner

Min syster undrar varför jag inte bloggar när jag ändå bara ligger och inte kan göra annat.

Det beror på att jag inte har så mycket kul att berätta. Den här bloggen skulle avhandla livets alla goda ting och hur många sådana tror ni att man trillar över när man är sängliggande och strandad med fruktansvärd värk i ett ben i ett regnigt Köpenhamn medan familjen är hemma sedan flera dagar och äter glass i solen?

Dagens positiva nyheter är att jag har lyckats förflytta mig från Köpenhamn till Göteborg halvliggande i ett baksäte och att jag har träffat en läkare som har tagit lite prover och i alla fall uteslutit blodpropp och infektion.

Imorgon händer säkert något annat roligt som jag kan berätta om.

5 kommentarer:

Anne sa...

Nej men oj vad händer! Stackare - hoppas du kommer hem snart - utan benvärk så klart :)
Kram

yllet sa...

nej men? Hur är det fatt eg?

yllet sa...

oh alldeles oavsett, krya på dig! Kram

Äppelträdet sa...

tack, hörrni!

Nu har de bestämt sig för att jag har något problem med diskarna. Så det är bara att äta en massa starka mediciner och försöka komma med tåget hem och sedan börja fundera på sjukgymnastik.

/dramaqueen

Lingonberrie sa...

Usch så tråkigt, jag hoppas att allt blir bra och det snabbt, men om det inte är så är det väl bara att gilla läget. All sympati och kramar till dig!


L