fredag 26 augusti 2011

Överproduktiv

På min att-göra-lista idag stod:
Ring Anna
Ring FK
Sätt upp ny ej-reklam-lapp

Då känns det ganska duktigt att ha sorterat och rensat i kartonger som råkade hamna i tvättstugan när elektrikerna plötsligt skulle dra kablar genom förrådet. Jag har dessutom ställt dem snyggt och prydligt på vinden där de nu ska bo eftersom Äppel har fått en verkstad i det gamla förrådet. När jag ändå var där passade jag på att sortera i de kartonger som stod där sedan tidigare. Och allt detta före lunch!

Sedan kanske jag borde ringa de där samtalen.

3 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Visst är det skönt när man får ett ryck och hinner sånt där innan lunch.
Trevlig helg!

kram

Anonym sa...

Du får inte ringa Anna före 5 hälsar hon

Äppelträdet sa...

Septemberflikka - ja, verkligen. Jag började dessutom sortera recept på eftermiddagen.

anonym - fel anna