söndag 29 maj 2011

Ett paket med kärlek

Jag har inte direkt sett fram emot allt pyssel som barnen kommer att knåpa ihop och förse oss med till bemärkelsedagar.

Idag fick jag dock två underbara saker av Äppel. Det första var ett kort där han hade ritat mig med en tankebubbla innehållande en överkryssad hund.
- Du tänker på en hund som du inte vill ha, mamma.

Det andra var ett paket med omslagspapper som innehöll ytterligare ett papper med lite presentsnöre fasttejpat.
- Det är ett hjärta, mamma. Jag försökte göra ett hjärta, men det blev inte så bra.

Kanske inte världens vackraste presenter, men världens vackraste tanke. Och världens vackraste pojke.

2 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Så fint! Jag blir lite rörd....<3
Vi, jag och min bror växte upp med att inte fira morsdag eller födelsedagar så värst mycket...jo våra egna men inte mammas och pappas....så jag tycker att det är så sött när barn uppmärksammar föräldrarna....önskar att jag fått lära mig det när jag var liten..

kram och ha en fin söndagkväll,
L

Anne sa...

Helt ljuvligt -sötnosen :)
Kram