fredag 20 augusti 2010

Periodare

En period spelade jag flöjt flera timmar om dagen. En annan tränade jag minst fem gånger i veckan. Under vissa tider har jag gått mycket på teater och under ett par år lade jag en och annan helg på dykning. Ibland läser jag flera böcker i veckan och emellanåt har det sprutat ut virkalster.

En del av dessa saker har jag slutat helt med. Andra kör jag på sparlåga eller återkommer till då och då. Nu känns det som att mina största fritidsintressen det senaste året har varit att finkamma internet på bra bloggar och reor. Jag tror jag börjar tröttna. Och jag hoppas innerligt att min nästa passion ska bli trädgårdsarbete.

3 kommentarer:

Tina sa...

Sån är jag med, periodare. Hoppas jag med får trädgårdsarbete till nästa period. :)

KRAM

Äppelträdet sa...

Vilka fina trädgårdar vi kommer få.

Fengxumamma sa...

O´ja trädgårdsarbete!! varför fastnar inte det:)