tisdag 9 mars 2010

Det är Arlas fel

Jag äter mellanfil. För jag tycker att det är godast.

Maken och barnen äter naturell yoghurt. För de behöver allt fett de kan få. Och så blir det mindre spill med tjockare konsistens. Nu tänker jag mest på barnen då.

Det här har funkat fint. Fram till imorse. Plötsligt har mellanfilspaketet fått ny form. Så nu vill barnen inte ha yoghurt längre. De vill ha nytt och trendigt.

Jag är lite sur på Arla. Jag tror jag ska ringa deras kundtjänst och begära att de hottar till yoghurtpaketet. Annars får de skicka hit någon som sanerar barnen och köket varje morgon.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag stör mig på att alla förpackningar ska bli höga med kork. Det är omöjligt, eller i alla fall för jobbigt, att få ut det sista. Varför ändra bra saker?

Äppelträdet sa...

Det är inte direkt greppvänliga lock heller. Jag höll på att inte få av det imorse.