fredag 1 juli 2011

Rent tekniskt var det han som shoppade, för mina pengar

Jag trodde aldrig att jag skulle köpa ett mjukdjur till något av mina barn. De har redan en hel balja full med sådana i barnkammaren.

När Pirum var hos öronläkaren gick jag dock en sväng i det lokala köpcentret med de två äldre barnen. Plötsligt siktade Äppel in sig på några superfina barbapappor på Åhleńs och sade att han ville köpa något till Pirum som säkert hade varit duktig hos doktorn.

Jag tyckte att det var så gulligt att jag inte kunde låta bli att instämma. Pirum blev jätteglad, Äppel blev jättestolt och jag blev ännu stoltare. Just nu bortser jag från att den nog snart ligger bortglömd bland de andra mjukisarna.

1 kommentar:

Anne sa...

Vad söt han är! Så gulligt att tänka på lillasyster :) Hoppas du är på bättringsvägen - jag har inte läst bakåt ordentligt för jag har ett gigantiskt tvättberg att roa mig med :)
Kram